niedziela, 15 lipca 2012

ROZDZIAŁ 1 ♥

Kiedy wyszłam z windy cały korytarz był przepełniony paparazzi, którzy próbowali zrobić zdjęcia jakimś chłopakom wchodzącym do pokoju. Było ich pięciu. Nawet nie zdążyłam się im przyjrzeć tylko jeden się wrócił bo z głowy spad mu full-cap, podniósł go i szybko uciekł przed tymi natrętami. Chciałam się dostać do mojego pokoju lecz nie było mi to dane. Jeden wysoki gościu mnie zatrzymał.
-Dalej nie pójdziesz.
Zrobiłam minę w stylu WTF?!
-Niby dlaczego ?!
-A skąd mam wiedzieć, że nie jesteś jakąś stukniętą fanką, która chce wejść do pokoju chłopaków?!
-Nie jestem żadną stukniętą fanką tylko mam tutaj pokój, i miło by było jakby się pan przesunął. - odpowiedziałam panu gigantowi i po chwili dał mi przejść. ON NAPRAWDĘ BYŁ GIGANTEM.
Weszłam do pokoju. Był duży, można powiedzieć, że było to coś w stylu mieszkania. Salon był pomalowany na kolor beżowy, sofa była w tym samym kolorze. Nad kominkiem wisiała wielka plazma. Kuchnia nie była duża, pomalowana na biało. Za kuchnią był pokój. Mój pokój. Było tam wielkie dwuosobowe łóżko, wielka szafa, lustro i toaletka. Ściany było pomalowany na fioletowo, z pokoju miałam wejście na balkon, z którego miałam piękny widok na Tamizę. Wyglądało na to, że będę dzieliła balkon z kimś kto mieszka obok. A tym kimś byli Ci chłopcy co paparazzi napadło ich na korytarzu. Świetnie. Właśnie o tym marzyłam, żeby mieszkać na piętrze z jakąś gwiazdą przy której cały czas kręcą się paparazzi. Wyszłam z balkonu i wzięłam z salonu moje walizki i przeniosłam je do pokoju. Wyjęłam jakieś ciuchy na przebranie i poszłam do łazienki wziąć prysznic. Wyszłam z łazienki i poszłam coś zjeść. Dobrze, że lodówka była pełna. Zrobiłam sobie kanapki z nutellą . MMMM.. JAK JA KOCHAM NUTELLĘ *__*
Hotel wie co dobre. xd Zjadłam, posprzątałam i włączyłam TV. "Skakałam" po kanałach aż znalazłam MTV, akurat leciał mój ulubiony program PUNK'D. Dzisiaj mieli wkręcić The Wanted ^^ Myślałam, że się posikam ze śmiechu. Nieźle ich wrobili. : d A Tom by się prawie popłakał . Hahahah . Wyłączyłam TV. Spojrzałam na zegarek była już 22:00 O___o Booże . Jak ten czas szybko leci. Poszłam się położyć i nagle słychać muzykę . NO KURWA CISZA NOCNA JEST CHYBA . Wyszłam z łóżka , jeszcze musiałam wyjebać się przez walizkę . No tak to się nazywa szczęście Beth, wyszłam z pokoju i zapukałam do pokoju obok. Otworzył mi ten sam chłopak, któremu kilka godzin spadł full-cap z jego głowy. Dopiero teraz zorientowałam się kim był ten przystojniak.
____________

Jak wam się podoba początek mojego dzieła ? : D Muszą mi jakieś ciekawsze pomysły wejść do tej mojej główki . xd  Dla mnie takie sobie . A jak dla was ? : p Następnym razem się trochę bardziej wysilę .; P Zostawicie po sobie jakiś ślad w formie komentarza ? ; 3 KOCHAM TĄ PIOSENKĘ < 3333

3 komentarze:

  1. No czeeesć odcinek cud miód i orzeszki. Czekam już na kolejny mam nadzieję że pojawi się szybko. @ TW_and_1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski rozdział <3
    Dawaj szybko następny *-*
    Błaaagam :*
    Weny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie coś o The Wanted. kocham Cię za to <33 dodaj szybko następny c:

    OdpowiedzUsuń