środa, 1 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 6 ♥

**Z perspektywy Bethany**
Wieczorem jak zawsze umylam sie , ubralam pizame i wlaczylam TV .
Ten wieczor mial byc jak kazdy innny , ale taki nie byl.
Chlopaki wyszli na impreze , a Nath przyszedl do pokoju z jakas dziewczyna .
Miala ciemna skore , brazowe wlosy i oczy . Cos moze z 170cm , wiec byla troche nizsza od Nathan'a .
Bylam rozczarowana . Kochalam Nathan'a . Dziewczyna byla blisko z Nath'em . Slyszalam jak o mnie mowili .
Podsluchalam rozmowe .
-Nath dawaj co to za jedna? - spytala dziewczyna .
-Ma na imie Bethany- odpowiedzial jej Nath .
-Cos jeszcze o niej wiesz? -zapytala .
-Jest z Polski , ma super charakter i bardzo dobrze sie przy niej czuje- odpowiedzial.
-Co lubi robic? - znow zapytala .
-To co ja , tez jest taka zakrecona jak ja- odpowiedzial Nath .
-Zapros ja na randke-powiedziala .
-Gdzie? - zapytal.
-Przeciez znasz wiele swietnych restauracji-powiedziala dziewczyna .
-Ok , zaprosze ja do mojej ulubionej-powiedzial .
Po czym dziewczyna sie z nim pozegnala i wyszla .
Ktos zapukal do drzwi. Otworzylam to byl Nath .
-Wejdz-powiedzialam .
- Pojdziesz jutro ze mna na kolacje? - zapytal .
- Z toba na kolacje?!  Oczywiscie!- odpowiedzialam .
Po czym rzucilam sie chlopakowi w ramiona , przytulil mnie .
Nagle zaczelismy sie calowac , nawet nie wiem jak do tego doszlo .
Nagle Nath przestal , bo zadzwonil jego telefon .
-Czego?! -krzyknal do sluchawki .
-Tom , a co mnie obchodzi , ze zgubiles Kinsej? -powiedzial ze zloscia .
-Ohh nie mam czasu z toba gadac! Nara!!!! -krzyknal rozlaczajac sie .
Po czym jescze raz dal mi buziaka i wyszedl z mojego pokoju mowiac , ze spotykamy sie jutro o 20:00 .
Potem jeszcze troche siedzialam na tt i poszlam do lozka . Byla 2:30 . Uslyszalam halas na korytarzu . To byl Tom z Jay'em .
Pijani probowali spiewac "Chasing The Sun" . Haha i teraz rozumiem . "Chodzisz jak Tom po alkoholu" xdd .
____________________________________________________________________
Macie taki oto rozdzial . Sorry za brak polskich znakow xd .
Taki tablet jest #BezPolskoZnakowy ;D .
Betina jutro wraca <3 .
Prosze o komyy .
Nathalie .

1 komentarz:

  1. "Chodzisz jak Tom po alkoholu"
    BOSKIE BBE <3
    Nie no NEXT NEXT NEEEXT RIGHT NOW xxxxxx

    OdpowiedzUsuń